This option will reset the home page of this site. Restoring any closed widgets or categories.

Reset

روزهای آخرالزمان (۱۰) / روابط جنسی حرام

روزهای آخرالزمان (۱۰) / روابط جنسی حرام 

apocalypse روزهای آخرالزمان (5) / فحشا رابطه ی جنسی با خویشان

صفحات حوادث روزنامه را ورق می زنی و عکس دختر معصومی را می بینی که پدر معتادش به او تجاوز کرده و بعد هم در حال خماری او را به قتل رسانده.
سری به دادگاه می زنی و مردانی را می بینی که دختران و خواهرانشان را به زور مورد تجاوز قرار داده اند و باکشان هم نیست.
این ها را می بینی و یاد حدیث رسول خدا(ص) در وصف مردمان آخرالزمان می افتی که فرمودند:
«هنگامی که با خویشان در آمیزند و به آن بسنده کنند»(۱)
olaaghaa
آمیزش با حیوانات
اما کار به همین جا ختم نمی شود. چند وقت پیش بود که زنی ازدواج با الاغش را جشن گرفته بود و مردی سگ هایش را به همسری برگزیده بود.  در روزهای آخرالزمان مردمان دیگر حتی به حیوانات هم رحم نمی کنند:
«هنگامی که با چهارپایان درآمیزند»(۲)
امیر مومنان، حضرت علی(ع) پس از ذکر چنین وقایعی در آخرالزمان می فرمایند:
«هنگامی که این اوصاف تحقق پذیرد، فتنه هائی برای آنها روی می آورد که تاب مقاومت ندارند.»(۳)آنچه باید باشد
دیدگاه اسلام در مورد روابط جنسی با خویشان

در آیات قرآن و روایات معصومین (ع) زنای با محارم به شدت نهی شده است.(۴)

و برای آن مجازات هایی شدیدتر از مجازات های ارتباط نامشروع با غیر محارم تعیین شده است و این بیانگر آن است که مجازات اخروی چنین عملی نیز شدیدتر است.

قرآن مجید در این زمینه می فرماید:«حرام شد برای شما ازداوج با مادر و دختر و خواهر و عمه و خاله و دختر برادر و دختر خواهر و مادران رضاعی و خواهران رضاعی(۵) و مادر زن و دختران زن که در دامن شما تربیت شده‌اند اگر با زن مباشرت کرده باشید و اگر دخول با زن نکرده (طلاق دهید) باکی نیست که (با دختران او) ازدواج کنید و نیز حرام شد زن فرزند صلبی (نه زن پسر خوانده شما) و نیز حرام شد جمع میان دو خواهر مگر آن چه پیش از نزول این حکم کرده‌اند که خدا از آن درگذشت. زیرا خداوند در حق بندگان بخشنده و مهربان است»(۶)

در قانون مجازات اسلامی هم آمده است:«زنای با محارم نسبی به هر شکلی مستوجب اعدام است(۷) و در این حکم بین زن و مرد فرقی نیست.»

دیدگاه اسلام در مورد وطی با حیوانات
آمیزش با حیوان با شهادت دو مرد عادل و نیز بنابر قول مشهور با اقرار وطی کننده – هر چند به یک مرتبه اقرار – در صورتی که حیوان مال خود او باشد، ثابت می‌شود و اگر حیوان مال شخص دیگری باشد و شخص وطی کننده اقرار به این عمل کند، فقط تعزیر(عقوبتی است که مقدار آن در شرع معین نشده است) می شود و احکام حیوان وطی شده مانند حرام شدن گوشت و شیر و نسل او، دیگر اجرا نمی شود.(۸)

در اسلام، گوشت، شیر و نسل حیوان وطی شده نیز حرام می‌گردد و چنانچه بر حسب عادت گوشتش مصرف می‌شود، باید بعد از ذبح سوزانده شود و اگر مانند اسب، قاطر و الاغ بارکش است، باید به محل دیگری برده و فروخته شود و در هر صورت، وطی کننده اگر غیر مالک باشد باید قیمت آن را به مالک بپردازد.(۹)

پی نوشت:
۱٫    الزام الناصب صفحه ۱۸۳، بشاره الاسلام صفحه ۱۳۳ و منتخب الاثر صفحه ۴۲۹؛ به نقل از روزگار رهایی، مهدی پور.
۲٫    منتخب الاثر صفحه ۴۳۰؛ به نقل از روزگار رهایی، مهدی پور.
۳٫    بشاره الاسلام صفحه ۷۸؛ به نقل از روزگار رهایی، مهدی پور.
۴٫    کجباف، محمدباقر، رفتارشناسی جنسی در اندیشه دینی، خبرگزاری فارس.
۵٫    مادر رضاعی، زنی است که به طفلی شیر داده باشد و چنان چه دختری دیگر از همین زن، شیرخورده باشد، خواهر رضایی آن طفل محسوب خواهد شد.
۶٫    نساء: ۲۳:” حُرِّمَتْ عَلَیْکُمْ أُمَّهاتُکُمْ وَ بَناتُکُمْ وَ أَخَواتُکُمْ وَ عَمَّاتُکُمْ وَ خالاتُکُمْ وَ بَناتُ الْأَخِ وَ بَناتُ الْأُخْتِ وَ أُمَّهاتُکُمُ اللاَّتی‏ أَرْضَعْنَکُمْ وَ أَخَواتُکُمْ مِنَ الرَّضاعَهِ وَ أُمَّهاتُ نِسائِکُمْ وَ رَبائِبُکُمُ اللاَّتی‏ فی‏ حُجُورِکُمْ مِنْ نِسائِکُمُ اللاَّتی‏ دَخَلْتُمْ بِهِنَّ فَإِنْ لَمْ تَکُونُوا دَخَلْتُمْ بِهِنَّ فَلا جُناحَ عَلَیْکُمْ وَ حَلائِلُ أَبْنائِکُمُ الَّذینَ مِنْ أَصْلابِکُمْ وَ أَنْ تَجْمَعُوا بَیْنَ الْأُخْتَیْنِ إِلاَّ ما قَدْ سَلَفَ إِنَّ اللَّهَ کانَ غَفُوراً رَحیماً “.
۷٫    قانون مجازات اسلامی، ماده۸۲٫
۸٫    جواهر الکلام، ج۴۱، ص۶۴۲-۶۴۳؛ فقه الصادق، ج۲۵، ص۵۴۷-۵۴۸
۹٫    جواهر الکلام ۴۱ ۶۳۷ و ۶۳۹ – ۶۴۰٫

اریحا

 

 

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید:
balatarin cloob Donbaler viwio Donbaleh Twitter Facebook Google Buzz Google Bookmarks Digg yahoo Technorati delicious

Leave a Reply